.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عدم همکاري برخي دستگاه‌ها با كميته بررسي مدارك مديران

وزير علوم گفت: برخي دستگاه‌ها با كميته بررسي مدارك مديران دولتي همكاري نمي‌كنند.

به گزارش فارس، محمد مهدي زاهدي در حاشيه برگزاري نخستين نشست هيئت امناي دانشگاه فارابي، در جمع خبرنگاران افزود: وزارت علوم از تمام دستگاه‌‌ها خواسته است تا مدارك تحصيلي مديران فعلي و قبلي خود را به وزارت علوم ارسال كنند، در اين راستا تعدادي از دستگاه‌ها همكاري نمي‌كنند كه اعلام اسامي آنها فعلاً به مصلحت نيست.

وي با بيان اين‌كه همكاري خوبي بين دانشگاه تربيت مدرس و دانشگاه فارابي در سوريه وجود دارد، افزود: جلسه هيئت امناي دانشگاه فارابي امروز برگزار شد و اميدواريم طرف سوري برخي از كارهاي محوله را به سرعت انجام دهد.

وي گفت: هيئت سوري دانشگاه فارابي بايد نسبت به راه‌اندازي يك حساب بانكي مشترك براي احداث ساختمان‌هاي دانشگاه فارابي اقدام كند ضمن اين‌كه بايد نقشه جامع دانشگاه فارابي را تهيه كند، ‌درصورت فراهم شدن اين امكانات مي‌توان خيلي سريع ساختمان مورد نياز دانشگاه را آماده كرده و پذيرش دانشجو را آغاز كرد.

وي اظهار داشت: 20 بورسيه مقطع دكترا و 20 بورسيه كارشناسي ارشد به كشور سوريه و كشور سوريه نيز 40 بورسيه به دانشگاه‌هاي ايران مي‌دهد.

وزير علوم گفت: در حال حاضر دانشگاه پيام نور در كشورهاي مختلفي شعبه دارد، دانشگاه جامع علمي كاربردي نيز در تعدادي از كشورها شعبه دارد، دانشگاه شهيد بهشتي و دانشگاه شيراز نيز از دانشگاه‌هايي هستند كه در كشورهاي ديگر شعبه دارند.

وي با تأكيد بر اينكه باور و تأكيد در انتخابات رياست‌جمهوري در وزارت علوم مشاركت حداكثري در دانشگاه‌هاي كشور است، گفت: بايد شور و نشاطي ويژه در دانشگاه‌‌هاي كشور ايجاد شود و طرفداران بايد بتوانند با برگزاري جلسات ويژه حال و هواي خوبي در دانشگاه‌‌ها ايجاد كنند.

* حمايت از دانشجويان دكترا به دليل عدم همكاري معاونت علمي و فناوري رياست‌جمهوري است

زاهدي با تأكيد بر اين‌كه آيين‌نامه حمايت از دانشجويان دكترا تنظيم اما عملياتي نشده است، گفت: دليل اصلي عدم اجرايي شدن آيين‌نامه حمايت از دانشجويان دكترا تفاهمي شفاهي بين وزارت علوم و معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري است، چون اين تفاهم مكتوب نشده بود اجرايي نشد.

وي با بيان اين‌كه تا سال 90 كنكور حذف نمي‌شود، گفت: برنامه‌ريزي‌هاي كنكور 89 صورت پذيرفته است و بر اساس مصوبات كميته كنكور وزارت آموزش و پرورش بايد آزمون‌هاي استاندارد را افزايش دهد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.